Gm diéta – 1. nap

Sziasztook!

Ma kezdetét vette az első napom a GM diéta szerint. – ugye a mai nap gyümölcs nap, így a reggelim egy hatalmas tál őszibarack, mála és meggy keverékéből állt, ebédre pedig gyümölcslevest készítettem őszibarackból.

Eredetileg tegnap kellett volna kezdenem, de egészségügyi és orvosi vizsgálatok miatt ez a mai napra tolódott, sajnos nem voltam olyan jól utána hogy teljesen nekivágjak, de tegnap is igyekeztem odafigyelni az evésre.

A holnapi nap zöldségnap lesz, bevallom ez biztosan nem lesz könnyű ugyanis nem szívlelem annyira a zöldségeket főve. De úgy döntöttem lecsót fogok főzni, vagy csöveskukoricát. esetleg egy jó brokkolit. még gondolkodom, de biztosan fogok találni rá valami opciót. A mai naptól a napi 400 felülés és 200 törzsemelés is helyet kap, a 4L folyadék mellett. Így remélem fittebben megyek a hét végeztével nyaralni is. 

Eddigi tapasztalatok:

  • a gyümölcs és a víz eltelít
  • ha éhes vagyok még több gyümölcsöt eszem, bármikor, így nincs kínzó éhségérzet
  • a rengeteg víztől rengeteget megyek mosdóba, még nem szokott hozzá ennyi folyadékhoz a szervezetem. 

Holnap a mai nap 2. feléről és az aznapról valamint a tornáról is beszámolok nektek!
Xoxo, L

Reklámok

GM diéta

Sziasztok!

A napokban olvastam erről a GM diétáról és úgy döntöttem én is ki fogom próbálni. Nagyon sokféle ember létezik, és mindenkinek másfajta zsírégetési módszer az amit a szervezete bír. Van akinek szimplán elég egy életmódváltás van aki pedig csak kínok kínján tudja leadni a felesleges plusszkilókat. Szokták mondani, ha rendben van a test, akkor rendben van a lélek is. Így akár előfordulhat, hogy lelki okok miatt nem sikerül életmódot váltani, a túl sok munka, stressz, rendszertelen étkezés mind mind hozzásegíti az embert ahoz, hogy ezt a folyamatot meggátolja. Illetve előfordulhat az is, hogy a hormonszint az ami miatt nem sikerül.

Nálam véleményem szerint az utóbbi áll fennt, és valami gond van a pajzsmirigyemmel. Ezzel kapcsolatban mindenképp ki fogom vizsgáltatni magam, mert a fogamzásgátló és a pajzsmirigyprobléma együtt igen csak meg tudja nehezíteni ezt az időszakot és tényleg az ember tehet és ehet bármit akkor sem lesz eredménye. Persze a gyors fogyásnak is van hátránya, és beindulhat tőle a yoyo effektus, úgyhogy hosszútávon nem gondolnám, hogy az önsanyargatásnak bármilyen jó kimenetele is lehet, de a diétát sokan összekeverik az életmódváltással. Diétázni 1 vagy 2 hétig kell, amíg a szervezetedet hozzászoktatod ahoz, hogy kevesebb és hasznosabb táplálékkal is kibírja a napot, és az életmódváltás az amikor már nem viszed be a szervezetedbe a felesleges rosszat, a sok egészségtelen táplálékot, hanem tudod helyettesíteni a hízlaló dolgokat.

Amit multkoriban olvastam, és nagyon hasznosnak is találok, az az, hogy naponta 4l víz szükséges. Ezt is ezalatt a 7 nap alatt ki fogom próbálni.

A GM diéta a 7. nap végeztével 4-8 kg fogyást ígér, és aki még nem hallott erről a módszerről azt eredményezi, hogy a 7. nap végére kitisztuljon a szervezet. A sok zöldség és gyümölcs hozzásegít ahoz, hogy átalakuljunk, kitisztuljunk meginduljon az emésztés és felkészüljön a test az életmódváltásra. A 4-8 kgos fogyás azt gondolom szervezetenként eltérő, nyilván nagyobb súlyból több fog lemenni, míg kisebből kevesebb. Ebbe azért is szeretnék belevágni, mert a napokban lezárult egy szakasz az életemben,és a fent leírtak alapján én is tudni szeretném, hogy lelki okaim voltak, pajzsmirigy gondok, vagy megy ez ha igazán keményen szeretném. Az utolsó írásom óta igyekszem nagyon kevés helytelen táplálékot bevinni a szervezetembe, és változatosan, mégis egészségesen étkezni, eddig kétszer vétkeztem, azt gondolom ez belefér.

Az utolsó ok amiért belevágtam még, az az, hogy lassan nyaralni megyünk, és mivel a fenti méreteim jelentősen eltérnek a lenti méreteimtől így az egyrészes fürdőruha opció kizárásos lehetőségnek bizonyul.

És ami még fontos: ezen a héten tudok magamra annyi időt szánni, hogy efajta önkontrollra fel tudjam készíteni a szervezetem.

Amit fogok tenni ezalatt a 7 nap alatt:

  • teljes mértékben betartom a GM diéta szerint elvártakat.
  • megiszom naponta 4L vizet. (úgyis meleg van :D)
  • szeretnék napi szinten 3-400 felülést megcsinálni – ugye mozgás nélkül nincs igazi eredmény, emellett legalább a héten 2-3x eljutni futni.

És amit ne felejtsetek el: Hosszútávon ezt a diétát sem szabad csinálni, mert a hirtelen fogyás nem eredményez tartós eredményt. viszont én azt gondolom teret ad a reménynek, felkészít a kűzdésre ami még hónapokon keresztül az életünkbe fog épülni, megadja a kezdő löketet, kitisztítja a szervezetet, szóval utána jöhet a többi kg-ra a biztos türelmesség. illetve én nem csak kicsi de feszes hasat combokat is szeretnék, így tényleg nem ajánlatos a mozgást kihagyni.

Hogy jobban menjen, és valódi élményeket tudjak itt leírni, mindenképpen napi szinten este fogok posztolni az aznapról, illetve megpróbálok képeket is csatolni.

Ha van kedvetek tartsatok velem, olvassátok, szurkoljatok.

xoxo, L

verseny

Sziasztok!

Az előző posztomhoz még egy kis információ. Anyukámmal beszéltem a tegnapi nap folyamán és el is panaszoltam neki, hogy bár mindig megigérem soha nem tudom betartani a diétát, és azért nyaralásig jó lenne egy jó 10kg-tól megszabadulni.

az én sajátos problémáim:

  1. alapvetően fehérje tipus vagyok. ez azt jelenti hogyha minimális szénhidrátot a testembe viszek azonnal stagnál a fogyásom
  2. IMÁDOM A SZÉNHIDRÁTOT. mindent. a tésztát a péksütit a pizzát a zsemlét a kiflit a kenyeret a tortillát, pitát stb MINDENT.
  3. ezt el kell hagyjam 😦
  4. de ha végigcsinálom sokkal látványosabb eredményt érhetek el.

Anya azt mondta, hogy: ezt már ismerem.. így egy kicsit le is lombozta a kezdeti extra lelkesedésem, de én az örök nagyravágyó, kűzdő elhatároztam, hogy csakazértis.

így egy versenybe fogtunk, hogy a következő találkozásunkig kinek sikerül látványosabb eredményt elérnie. így, van 1,5 hónapom átalakulni. (sajnos rajtam több a súlyfelesleg, és így remélhetőleg odafigyeléssel gyorsabban is fog megindulni a fogyás de ezt mindenki saját magának csinálja hogy neki mi kényelmes. ne koplalj ne éheztetsd magad!)

Szurkoljatok

XOXO, L

The first steps

Sziasztok!

Szeretnék pár sort írni, miért is jött létre ez a blog és miért ezt a nevet kapta.. az életemben nagyon rég óta téma a mozgás és az egészséges életmód kérdése. Sajnos az utóbbi időkben nagyon elhagytam magam ez a saját odanemfigyelésemnek az ára, így szükségem volt egy amolyan naplóra egy helyre ahol másokkal is megoszthatom tapasztalataimat, céljaimat. Én azt gondolom a testeden minden apró stria vagy narancsbőr az életednek egy egy szakaszát mutatja. Egy boldogabb vagy boldogtalanabb időszakot, amikor nem voltál a toppon és nem sikerült odafigyelni a testedre. Mindemellett azt gondolom, hogy a média megpróbálja úgy előadni, hogy a mai világban csak azok a lányok érvényesülhetnek akik súlya nem haladja meg a 45 kg-ot. EZ HÜLYESÉG. Minden ember egytől-egyig értékes. Soha nem szabad kinevetni egy lányt a strandon mert a 80 kg-ra bikinit húz.. vagy mert kevésbé szép. Ahogy megtaláljuk a belső harmóniánkat én biztos vagyok abban, és a saját bőrömön tapasztalom, hogy az kihat a külsőnkre is és sokkal szebbek magabiztosabbak leszünk!

 

Na hát ezért jött létre ez a blog.. én is szeretnék magabiztosabb lenni. és másoknak erőt adni, hogy ti is legyetek azok!

Tehát a Blog:

Healthy – Egészséges, könnyű, jó hatású

Decor- Dekoráció, akár otthon akár a konyhában (mert a kis otthonunkat is szeretem folyamatosan fejleszteni)

Fittness – mert az életmódváltáshoz elengedhetetlen hogy sportolj is valamit 🙂

 

xoxo, L